skip to Main Content

24/7 Support desk

Bel ons op 088 - 0700 570

Actuele storingen

Klik hier voor een overzicht van actuele storingen.

Remote desktop

Laat een van onze tech-support collega’s direct op uw scherm meekijken via TeamViewer.

naar TeamViewer

E-mail ons

Bedrijfsnaam:

Naam*:

E-mail*:

Telefoon:

Bericht*:

E-learning

Met Set E-learning kunnen medewerkers het beste uit zichzelf halen. Cursisten kunnen onbeperkt gebruik maken van essentials, webinars, e-learning modules en scans. Met deze online leeroplossingen hebben ze alle kennis binnen handbereik om nóg beter te presteren.

naar E-learning

E-learning

IP telefonie

Schaalbare communicatie-oplossingen die beantwoorden aan de vraag naar efficiëntie en flexibiliteit.

Een telefooncentrale in de cloud die meebeweegt met uw organisatie

Hosted telefonie is een toekomstbestendige telecomoplossing in de cloud. Een oplossing die geen grote investeringen vraagt, schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen in uw organisatie. Het kan onderdeel uitmaken van een totale cloud-communicatie-oplossing. Makkelijk en overzichtelijk met één factuur per maand.

Elk device onderdeel van uw telefooncentrale

Hosted telefonie laat u met elk device – van uw vaste toestel of smartphone tot uw tablet of computer – communiceren via de cloud. Alle devices zijn een volwaardig onderdeel van uw telefonie-omgeving. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale is hosted telefonie vrij van grote investeringen en zijn vaste telefoonlijnen zoals ISDN overbodig. U betaalt alleen voor de functies die u gebruikt en u kunt op elk gewenst moment functionaliteiten toevoegen of juist verwijderen.

De voordelen van Hosted Telefonie

Hosted telefonie is flexibel – de telefooncentrale groeit of krimpt mee met uw bedrijf. U past het aantal gebruikers eenvoudig aan, u heeft nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt.

Hosted telefonie is kostenefficiënt: u betaalt een vast bedrag per medewerker, per maand. Dit bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die de medewerker gebruikt, uiteenlopend van standaard belfuncties tot professionele receptioniste- of callcenterfunctionaliteiten. De meest transparante en zekere optie is onbeperkt bellen voor vast én mobiel waarmee u alle onvoorziene kosten uitsluit.

Het hosted-telefonieplatform is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. U communiceert via het betrouwbare vaste netwerk en via het internet. Hosted telefonie kent geen hinder van een kabelbreuk of stroomuitval. Daarbij maakt uw telefooncentrale u en uw bedrijf altijd en overal bereikbaar, ook via ander mobiele aanbieders.

Meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden van IP Telefonie voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Back To Top