skip to Main Content

24/7 Support desk

Bel ons op 088 - 0700 570

Actuele storingen

Klik hier voor een overzicht van actuele storingen.

Remote desktop

Laat een van onze tech-support collega’s direct op uw scherm meekijken via TeamViewer.

naar TeamViewer

E-mail ons

Bedrijfsnaam:

Naam*:

E-mail*:

Telefoon:

Bericht*:

E-learning

Met Set E-learning kunnen medewerkers het beste uit zichzelf halen. Cursisten kunnen onbeperkt gebruik maken van essentials, webinars, e-learning modules en scans. Met deze online leeroplossingen hebben ze alle kennis binnen handbereik om nóg beter te presteren.

naar E-learning

E-learning

Remote support via de servicedesk

U maakt gebruik van onze servicedesk met engineers die precies weten hoe uw IT-organisatie eruitziet en hoe zij elk probleem snel kunnen oplossen.

U wilt geen zorgen om storingen in IT-processen. Een probleem moet direct worden herkend en snel opgelost. En dat is precies wat onze servicedesk doet. Een team van engineers is via telefoon, e-mail of ticketingsysteem altijd bereikbaar. De response- en oplostijden hiervan zijn in een SLA vastgelegd, zodat u precies weet wat u van ons mag verwachten. Omdat wij uw IT-omgeving uitgebreid hebben gedocumenteerd en op de hoogte zijn van uw IT-processen weten wij snel het probleem zit en kunnen wij in rap tempo schakelen. Uw business blijft draaien, daar gaat het om. Afhankelijk van uw behoefte aan ondersteuning is de servicedesk bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 17:30 uur of 24/7 beschikbaar. Op basis van uw wensen, eisen en budget kiest u voor een contractvorm waarbij we bij voorkeur een maandelijkse fixed fee hanteren. Zo weet u exact wat uw IT-kosten zijn.

Infrastructuur

Remote support in het kort

Monitoring

Uw organisatie wordt aangesloten op ons monitoringsysteem. Problemen worden automatisch gedetecteerd waarna het systeem de storing meldt.

Supportticket

Er wordt automatisch een supportticket gemaakt waarna de servicedesk deze in behandeling neemt.

Contact

De servicedesk neemt contact met u op om de status van het ticket te bespreken. Het kan voorkomen dat de storing nog niet merkbaar is in de operationele processen.

Opgelost

De storing wordt op afstand vanuit de servicedesk opgelost. Het ticket krijgt de status ‘afgehandeld’. Indien nodig vindt extra monitoring plaats.

Welke type support voldoet aan uw wensen?

U heeft de keuze uit verschillende typen support; uw wensen en de aard van uw bedrijfsprocessen bepalen welk type voor u het meest geschikt is.

Standaard melding

U kunt 24/7 storingen melden via de supportpagina op onze website. De storing wordt dan de volgende werkdag in behandeling genomen binnen de reguliere openingstijden van onze servicedesk: van 08:30 uur tot 17:30 uur.

Telefonisch contact

De servicedesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot 17:30 uur op het supportnummer 088 – 0700 570.

24/7 personal support

U kunt bij een bedrijfsbrede storing op elk moment van de dag telefonisch een beroep doen op directe personal support via uw eigen, rechtstreekse supportnummer. U wordt geholpen door een engineer die volledig op de hoogte is van uw bedrijfssituatie. Dit kan online via remote support of on-site.

De voordelen van onze servicedesk:

Eigen medewerkers
U staat in contact met onze eigen engineers die volledig op de hoogte zijn van uw IT-organisatie en -processen.

Kennis en ervaring
Het serviceteam bestaat uit goedopgeleide professionals met zeer veel ervaring en een breed scala aan certificeringen.

Korte lijnen
Intern is er direct contact tussen de eerste en tweede lijn support. Bij gecompliceerde vraagstukken staat u snel met juiste specialist in verbinding.

Windows en MacOS
U kunt bij ons terecht voor support op een breed scala van devices. Dit geldt voor zowel Windows als macOS.

Infrastructuur
Back To Top