skip to Main Content

 Support desk

Bel ons op 088 - 0700 570

Actuele storingen

Klik hier voor een overzicht van actuele storingen.

Remote desktop

Laat een van onze tech-support collega’s direct op uw scherm meekijken via TeamViewer.

naar TeamViewer

E-mail ons

    Bedrijfsnaam:

    Naam*:

    E-mail*:

    Telefoon:

    Bericht*:

    E-learning

    Met Set E-learning kunnen medewerkers het beste uit zichzelf halen. Cursisten kunnen onbeperkt gebruik maken van essentials, webinars, e-learning modules en scans. Met deze online leeroplossingen hebben ze alle kennis binnen handbereik om nóg beter te presteren.

    naar E-learning

    E-learning
    Overal Bereikbaar Zijn Met Zakelijke VoIP Telefonie

    Overal bereikbaar zijn met zakelijke VoIP telefonie

    We werken steeds meer thuis en zijn minder dan voorheen gebonden aan kantoor. Al vóór de geldende coronamaatregelen- en adviezen was thuiswerk een volwassen en onomkeerbare trend. Uw ICT-infrastructuur moet zich daarom aan kunnen passen aan groei en veranderende omstandigheden binnen uw organisatie. Zakelijke telefonie is daarin een belangrijk onderdeel. In dit blog gaan we wat dieper in op de mogelijkheden van zakelijke VoIP telefonie, waardoor u en uw werknemers altijd en overal goed bereikbaar zijn.

    Wat is VoIP telefonie?

    VoIP (Voice over IP) betekent bellen via internet. Daarmee wordt meteen het belangrijkste kenmerk aangegeven, namelijk dat er via VoIP geen vaste telefoonlijn meer nodig is, zoals dat met ISDN nog wel het geval is. Met zakelijke VoIP telefonie bent u niet alleen bereikbaar op kantoor, maar ook thuis en onderweg. VoIP technologie is eenvoudig te integreren in uw bestaande infrastructuur. Met VoIP zakelijke telefonie werk je als organisatie een stuk efficiënter en kunt u uw communicatie richting uw stakeholders verder optimaliseren. We lichten een aantal voordelen van VoIP zakelijke telefonie verder toe.

    Optimale bereikbaarheid met VoIP

    Bellen via VoIP betekent altijd bereikbaar zijn. Er zijn geen lijnen meer bezet, met VoIP bereik je een optimale belcapaciteit via alle aangesloten devices en nummers. Ook het voeren van meerdere gesprekken tegelijk op hetzelfde zakelijke nummer is mogelijk. Daarmee vergroot u op een directe manier het vermogen om effectiever en efficiënter met uw klanten te communiceren. U sluit ook moeiteloos nieuwe VoIP toestellen aan zodat uw telefonie behoefte probleemloos meegroeit met uw organisatie en het aantal werknemers dat van VoIP zakelijke telefonie gebruik maakt.

    Helder inzicht in uw zakelijke telefonie

    Een ander belangrijk voordeel is dat het gebruik van VoIP inzicht geeft in het belgedrag van u en uw personeel. De overzichtelijke rapportages geven duidelijk aan wanneer de meeste telefoontjes binnenkomen en hoe lang gesprekken gemiddeld duren, ideaal om uw personeelsbezetting op af te stemmen. Het kan daarnaast bijvoorbeeld ook uw salesteam helpen focus aan te brengen wanneer klanten het beste gebeld kunnen worden. Met VoIP is het ook mogelijk om een koppeling te maken met andere systemen zoals CRM-gegevens en verschillende marketingtools, ideaal om uw telefonische marketingactiviteiten naar een hoger niveau te brengen.

    Kosten besparen met VoIP

    Met VoIP bespaart u flink op de kosten. Ten eerste is bellen via internet gewoonweg een stuk goedkoper dan via een vaste lijn, zelfs gratis wanneer u met collega’s binnen uw eigen bedrijfsnetwerk belt. Daarnaast maakt u geen kosten aan het installeren van een fysieke telefooncentrale of analoge telefoonlijnen. Zo wordt bellen niet alleen een stuk gemakkelijker, maar is zakelijke VoIP telefonie ook nog eens schaalbaar en uiterst kostenefficiënt. Wil je meer weten over VoIP technologie en hoe SetServices u kan ondersteunen met de integratie van professionele VoIP oplossingen binnen uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, we gaan graag met u in gesprek!

    Back To Top